برگزاری هفتمین جلسه هیات مدیره

بسمه تعالی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

برگزاری هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

هفتمین جلسه انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران با دعوت قبلی از اعضای هیات مدیره و بازرس ، همزمان چهارشنبه ۱۹/۰۳/۸۹ در دانشکده معماری برگزار شد .

۱۰ نفر اعضای هیات مدیره انجمن فوق که از دانشگاه های سراسر کشور (دانشگاه های علم و صنعت ایران ، تهران ،‌ هنر تهران ، هنر اصفهان ، یزد ، آزاد اسلامی) و نیز اعضای علی البدل و بازرس ، گرد هم آمدند و همچنین با توجه به مجوز جلسه چهارم آقای دکتر یوسف گرجی ( عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی قزوین ) نیز در این جلسه حضور داشتند و در موارد زیر به بحث و تبادل نظر پرداخته شد :

– گزارش آقای دکتر فیضی( رئیس هیات مدیره انجمن ) مبنی بر کارهای انجام شده انجمن و نیز نظر سنجی راجع به زمان برگزاری مجمع عمومی که مقرر شده از کمیسیون انجمنهای علمی پرسیده شود که اگر از لحاظ قوانین با مشکل روبرو نمی شویم بدلیل حضور فعال اساتید و دانشجویان اواخر مهر و یا اوایل آبان ماه مجمع برگزار شود ، در غیر اینصورت تیرماه با برنامه ریزی فشره اقدام به برگزاری مجمع گردد .

– برنامه پیشنهادی انجمن برای سال ۱۳۸۹ توسط آقای دکتر فیضی ارایه گردید که شامل : انتشار مجله علمی – پژوهشی مستقل انجمن ، انتشار مجله علمی – ترویجی با مشارکت فعال شاخه دانشجویی به سرپرستی آقای دکتر گرجی ، سایت اینترنتی فعال ، برگزاری همایشها و سخنرانی های علمی ، برگزاری مسابقات و جوایز علمی ( که در جلسات آینده بحث و بررسی بیشتری می گردد .

– پیشنهاد شد بروشوری از انجمن جهت معرفی آن در اندازه A4 و یا کمتر تهیه گردد وبه دانشگاه ها ارسال شود .

– خبرنامه شماره یک ۸ صفحه ای انجمن تهیه شده و مورد تصویب قرار گرفت .

– مقرر شد اعضایی از هیات مدیره که علاقه مند به شرکت در همایش سالیانه ایرانیان خارج از کشور دارند به کمیسیون انجمنهای علمی معرفی شوند .

– بحث و بررسی در رابطه با داوری های مقالات و تعیین شرایط برای مقالات شماره اول نشریه انجمن صورت گرفت و مقرر شد مقالات برگزیده در هیاتی سه نفره متشکل از آقایان دکتر بهزادفر (سردبیر نشریه ، دکتر فیضی (رئیس هیات مدیره و یکی دیگر از اعضا هیات مدیره ، به تصویب برسند .

– آقای دکتر گرجی گزارشی از تشکیل شاخه دانشجویی ارایه دادند و درخواست ۳ مجوز از هیات مدیره داشتند : لینک اخبار در سایت – انتشار مجله علمی – ترویجی – درخواست از انجمنهای علمی دانشجویی سراسر کشور جهت معرفی نماینده برای تشکیل هسته مرکزی شاخه دانشجویی انجمن .

این بخش را نیز چک کنید

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *