برگزاری دومین جلسه هیات مدیره

بسمه تعالی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

برگزاری دومین جلسه هیات مدیره انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

بنا به تصمیم هیات مدیره محترم انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران در اولین جلسه مورخ ۱۶/۰۲/۸۸ مبنی بر تشکیل جلسه در اولین چهارشنبه هر ماه ، دومین جلسه انجمن با دعوت قبلی از اعضای هیات مدیره و بازرس ، چهارشنبه ۰۶/۰۳/۸۸ در دانشکده معماری برگزار شد .

۱۰ نفر اعضای هیات مدیره انجمن فوق که از دانشگاه های سراسر کشور (دانشگاه های علم و صنعت ایران، تهران ،‌ هنر تهران ، هنر اصفهان ، یزد ، آزاد اسلامی) و نیز اعضای علی البدل و بازرس ، گرد هم آمدند و در موارد زیر به بحث و تبادل نظر پرداختند:

– گزارش کمیته آمار و روابط عمومی مبنی بر تهیه weblog انجمن و نیز حمایت معنوی انجمن از “دومین همایش ملی فناوری های بومی ” از سوی آقای دکتر فیضی ( رئیس هیات مدیره انجمن و رئیس دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت ایران )

– پیشنهاد جهت درج خبر تشکیل و اهداف انجمن در مجلات تخصصی داخلی و خارجی

– پیشنهاد مسئولیت طراحی سایت انجمن به خانم دکتر مهدیزاده ( عضو هیات علمی دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت ایران )

– کمیته آموزش و پژوهش از سوی آقای دکتر ایزدی (نایب رئیس انجمن و رئیس دانشگاه هنر تهران ) طی رای زنی با برخی از اعضا و همچنین تشکیل جلسه در دانشگاه تهران بر داشتن رویکرد علمی – پژوهشی با اولویت مسایل ایرانی-اسلامی تاکید کرد و از طرفی پیشنهاد شد در این رابطه طی فرایندی در آینده نظر سنجی صورت گیرد.

– آقای دکتر دیبا ( مسئول گروه معماری انجمن ) تاکید بر کم کردن فاصله بین حوزه های حرفه ای و آکادمیک و آموزشی در مورد مسایل اساسی معماری و شهرسازی و نیز عدم تبعیض در عضو گیری .

– بحث و تبادل نظر در رابطه با سیاستهای کلی انجمن در رابطه با چاپ مجله تخصصی و نیز همکاری با مجلات دیگر ، که جهت بحث بیشتر در دستور جلسه آینده قرار گرفت .

دستور جلسه آینده (مورخ ۰۳/۰۴/۸۸) : فرمت اولیه سایت انجمن – سیاستهای کلی انجمن – سمت و سوی انجمن جهت همکاری با مجلات تخصصی – بررسی پیشنهادهای آرم .

علاقه مندان همچنان می توانند با ارسال تقاضای عضویت خود به شماره نمابر ۷۷۲۴۰۴۶۸ و یا ایمیل زیر در صورتیکه شرایط لازم را داشته باشند به عضویت انجمن بپیوندند.

e-mail:[email protected]

کارشناس و دبیر انجمن: مهندس پردیس بهمنی

این بخش را نیز چک کنید

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *