نشست تخصصی شهر،هنر،آب

نشست تخصصی شهر،هنر،آب

احتراما به استحضار می رساند، نشست تخصصی “هنر، شهر، آب” با سخنرانی آقای دنیل کوتر (فیلم ساز تجربی، هنرمند و محقق آلمانی)، دکتر مصطفی بهزادفر (استاد طراحی شهری دانشگاه علم و صنعت ایران) و علیرضا لبشکا (محقق هنر) و حضور محققان داخلی و مهمانانی از سفارت کشور آلمان، موسسه گوته و نمایندگانی از چند کشور دیگر در تاریخ ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۳، ساعت ۱۴ الی ۱۷ توسط دانشکده معماری و شهرسازی، در محل آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

در این برنامه آقای کوتر قسمت های منتخب یکی از عظیم ترین پروژه های فیلم و متن خود به نام “کاتالوگ” را برای حضار به نمایش خواهد گذاشت. این پروژه که فیلم برداری آن در کشورهای حاشیه ی مدیترانه انجام شده است به مسئله ی پیشرفت های معماری و اجتماعی در شهرهای مجاور دریای مدیترانه می پردازد. دکتر مصطفی بهزادفر در خصوص مواجهه راهبردی و درک عمیق نسبت به مساله کمیابی آب در حوزه کلانشهر تهران به ایراد سخنرانی می پردازد و علیرضا لبشکا بعد از ارائه ی رویکردهای نظری جدید به فضای شهری به بررسی نمونه های شاخص هنر معاصر درباب شهر می پردازد.

لذا از کلیه دانشجویان و اساتید دعوت می شود تا ضمن حضور ارزشمند خود در این نشست، ‌نظرات ارزشمندشان را نیز در این خصوص به مسئول همایشهای این دانشکده، جناب آقای دکتر مهدی خاک زند به آدرس زیر ارسال فرمایید.

[email protected]

این بخش را نیز چک کنید

کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور

استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان، سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *