سلسله همایش های مسکن پایدار با همکاری انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

 

سالم بودن یکی از بنیادی ترین نیازهای انسان و اساس پیشرفت و تمدن بشر است.

سلامت جوامع از سالم بودن تک تک خانواده ها و اعضای آن ایجاد می شود و مسکن محلی است که خانواده بیشترین وقت خود را در آن می گذراند و شرایط مسکن می تواند بر سلامت افراد تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. لزوم بحث پیشگیری از بیماری در حوزه سلامت و بهداشت و مد نظر قرار دادن مسکن سالم به نوعی وسیله ای برای پیشگیری از بروز بیماری های مختلف است.

مسابقه ایده، پایان نامه و مقاله برتر

    1. با حضور مسئولین، اساتید و معماران برجسته بین المللی
    2. امکان تعامل و گفتگو شرکت فعالان بخش معماری، شهرسازی، عمران، محیط زیست و میان ­رشته­ ایی معماری شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمان ­های ذی­ربط و علاقه ­مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان
    3. ثبت کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و نمایه کلیه مقالات در آن
    4. اختصاص کد COI به تمامی مقالات و نمایه و انتشار آن­ها در سیویلیکا

با عنایت به تصمیم شورای سیاستگذاری همایش ملی مسکن پایدار با حضور آقایان دکتر مصطفی بهزادفر، دکتر سیدعباس یزدانفر، دکتر سیدباقر حسینی، دکتر مهدی خاک زند و دکتر مصطفی علی بیکی، و استقبال و درخواست گسترده دانشجویان، اساتید و پژوهشگران گرانقدر جهت زمان کافی برای ارسال مقالات پژوهشی در کنفرانس، تاریخ برگزاری همایش به ۱۹ تیرماه ۱۳۹۹ و مهلت ارسال مقالات تا ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹ تمدید گردید. از اینرو، پژوهشگرانی که مقاله آنها مورد پذیرش کمیته علمی و هیات داوران قرار گرفته و نیاز به گواهی پیش از موعد برگزاری همایش دارند، می توانند از طریق ایمیل کنفرانس درخواست خود مبنی بر گواهی پذیرش را ارسال نمایند. لازم به ذکر است این تاریخ قطعی و امکان تمدید مجدد وجود ندارد، و همچنین باتوجه به محدودیت ظرفیت الویت با پژوهشگرانی می باشد که زودتر اقدام به ثبت نام نموده اند.

لینک سایت کنفرانس: http://sushconf.ir/fa/

این بخش را نیز چک کنید

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *