برگزاری مجمع عمومی و انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره و بازرسان

بسمه تعالی

اعضاء محترم انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

با سلام و احترام،

بدینوسیله به استحضار می رساند مجمع عمومی انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران با حضور اعضاء هیات مدیره و اعضاء پیوسته انجمن در روز چهارشنبه مورخه ۶ اسفندماه ۱۳۹۹ با دستور جلسه “ارائه گزارش و بررسی عملکرد سه ساله، بررسی سند و برنامه راهبردی و برگزاری انتخابات انجمن” به صورت آنلاین برگزار شد.  در این نشست پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و سرود ملی، خانم پرستو عشرتی نماینده کمیسیون انجمن­های علمی، موارد آیین نامه ­ای و اجرایی برگزاری مجمع و انتخابات را تشریح نموده و اعضای هیات رئیسه جلسه از میان داوطلبان حاضر در جلسه، به شرح زیر انتخاب شدند.

  • خانم آناهیتا طبائیان به عنوان رئیس
  • خانم مهشید قربانیان به عنوان ناظر
  • آقای سعید چهاردولی به عنوان منشی
  • آقای اشکان شیرازی زاده مقدم به عنوان ناظر

سپس آقای دکتر مصطفی بهزادفر، به عنوان رئیس هیات مدیره گزارشی از فعالیت های انجمن در دوره چهارم (۱۳۹۶-۱۳۹۹) ارائه کردند. سپس وضعیت مالی انجمن توسط آقای دکتر مهدی خاک زند به عنوان خزانه دار انجمن ارائه شد. گزارش بازرس توسط خانم فائزه فضلی خانی ارائه و در نهایت تراز مالی انجمن تصویب شد.

بعد از آن سند و برنامه راهبردی انجمن مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گرفت و اعضا حاضر پیشنهاداتی ارائه کردند. همچنین تغییر روزنامه رسمی انجمن از روزنامه همشهری به روزنامه جمهوری اسلامی، مورد موافقت اعضا قرار گرفت.  طبق تصمیم هیات مدیره حق عضویت اعضاء پیوسته، وابسته و دانشجویی انجمن برای سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ به ترتیب ۱۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان اعلام گردید. در پایان ،اعضاء حاضر در مجمع پیشنهاداتی در مورد فعالیت های آینده ارائه کردند.

در آخر از آقای دکتر احمد اخلاصی، آقای دکتر ایرج اعتصام، آقای دکتر مهدی خاک زند، آقای دکتر سید عبدالهادی دانشپور و آقای دکتر جهانبخش حیدری، که در دو دوره متوالی(دوره سوم و چهارم) عضو هیات مدیره انجمن بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پس از آن، پیرو هماهنگی های قبلی به دلیل شیوع کرونا و شرایط ناشی از آن، انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره و بازرسان انجمن نیز در همان روز با نظارت خانم دکتر پرستو عشرتی به عنوان نماینده کمیسیون انجمن های علمی به صورت آنلاین و از طریق سامانه رای شمار برگزار شد.

بر اساس آرای ماخوذه، از مجموع ۱۳۰ نفر از اعضاء واجد شرایط شرکت در انتخابات، ۶۷ نفر (۵۱ درصد) در انتخابات هیات مدیره، و ۶۲ نفر (۴۷ درصد) در انتخاب بازرسین شرکت کردند، و  از میان ۱۰ نفر نامزد هیات مدیره و ۳ نفر نامزد بازرسی، اعضاء هیات مدیره و بازرسین پنجمین دوره انجمن به ترتیب زیر انتخاب شدند:

نتیجه انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره و بازرسین انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران، ۶ اسفندماه ۱۳۹۹

الف) هیات مدیره

تعداد

درصد

تعداد کل افراد واجد شرایط

۱۳۰ نفر ۱۰۰%
تعداد افراد شرکت کننده ۶۷ نفر

۵۱%

منتخبین هیات مدیره اصلی

دکتر مصطفی بهزادفر

دکتر حامد مظاهریان

دکتر فرشاد نصرالهی

دکتر داراب دیبا

دکتر غلامحسین معماریان

دکتر محسن فیضی

دکتر حسن صادقی نائینی

منتخبین هیات مدیره (علی البدل)

دکتر جمال الدین سهیلی

دکتر یوسف گرجی مهلبانی

ب) بازرسین:

تعداد درصد
تعداد کل افراد واجد شرایط

۱۳۰ نفر

۱۰۰%

تعداد افراد شرکت کننده ۶۲ نفر

۴۷%

بازرس منتخب (اصلی)

دکتر مهدی خاک زند

بازرس منتخب (علی البدل)

دکتر علیرضا صادقی

از طرف هیات مدیره انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران، از حمایت همه جانبه اعضاء محترم انجمن سپاسگزاری نموده و توفیقات روز افزون هیات مدیره جدید را از خداوند قادر و متعال خواستاریم. همچنین از سایر نامزدهای انتخابات، جناب آقای محمد بهزادپور و سرکار خانم سحر طوفان، تشکر نموده و آرزوی موفقیت داریم.

دبیرخانه انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

این بخش را نیز چک کنید

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *